Now it's too late!

I´m sitting here and miss you already.. I really thought you was different but I was wrong.. I hope you can be as a good friende you was before but I doubt that.. you going to keep the distance.. I must go on.. keep moving. it´s not the end I know.. but I´m so confused that´s all..

Ohh, va jag längtar till träningen ikväll o till imorgon då blir det äventyr igen.. ska bli så kul... Rymma från vardagen lite ... Har börjat spara till utomlandsresa nu iaf.. jag ska ta mig sjutton dra härifrån en vecka.. lämna allt bakom mig o börjar om på nytt igen... livet har ju bara börjat.. jag ångrar inget.. jag tar lärdom av de.. men kom inte till mig sen o säg att jag är svår.. för det kommer jag att vara...

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0