Liseberg!!!

 
 
Jag är rädd, rädd att du ska skita i mig nu när jag börjar falla för dig. Men jag vet att blir så fallet kommer jag kunna gå vidare.
 
efter en helg i Gbg/Liseberg så vill man bara åka bort igen. Va så kul & skönt! i lördags var vi hela dagen upp Liseberg o jag hade lämnat mobilen hemma hos S. De va så skönt att va utan den. Så skönt att slippa Facebook, instagram o ja att kolla allt annat på den. En av de bästa helgerna på länge helt klart.
Kom till insikt att jag behöver åka bort en längre tid. Ska nog spara pengar till utomlands o dra i höst nån gång, kanske efter flytten eller ska jag dra före tro? Hmm värt att tänka på, ska iaf spara lite denna månad så de så. 
 
På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0