In the end..

 
 

Jahapp, inne på halva min andra semester vecka sen är det dax att jobba 2 veckor igen.. Igår va de återigen dax att vara statist och de va helt okej dock kändes de lite långt kanske att åka för att agera i en timme menmen skönt med lite extra pengar nästa månad iaf..

Annars har vi haft midsommarfest nr 2 och den helgen blev de även lite alkohol på fredagen med för min del.. ohh. drack något för mkt den kvällen menmen.. sånt som händer.. inget man kan ändra på alls..

Lördagen va kul och mysigt.. körde lite femkamp o grilla.. härliga människor o bara chilla med musik o sånt..

Annars har jag pw varje dag nu sen i måndags hehe.. skönt.. va ute hos mina föräldrar då.. va rätt skönt att komma ut på landet en sväng o hämta även lite flyttkartonger.. så nu är de bara att börja packa.. inte långt kvar nu 89 dagar yeeeaaaah!

På återseende!
"Carpe Diem"
// T
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0