Everything that scares me..

Att våga släppa in dig va svårt.. tycker de va skönt att vi tar de lugnt.. men jag är rädd.. så rädd att du ska va som de andra jag har träffats.. att du ska säga att jag är för på eller något sånt... att du ska lämna mig där precis när jag har släppt in dig o vågat öppna mig.. vet att man inte ska dra alla över en kant men jag har svårt att lita på någon.. just nu litar jag på dig att du inte ska göra de men jag kan inte hjälpa att jag ändå blir rädd.. att jag börjar falla för dig är ett faktum o de skrämmer mig rejält...Skrämmer mig mer än något annat...

Men är det meningen så blir de vi iaf.. om inte så nej livet får gå vidare..

Ska bli skönt att träna ikväll o springa av lite energi...

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0