Back to work

 

Har jobbar 2 dagar nu igen på jobbet o det har väl gått hyfsat men idag jobbade jag med en sommarvik som inte kan ta egna intiativ för fem öre och som man måste typ bossa över eller ha koll på vilket jag ogillar skarpt.. så sluta med att man jobba 7-14:30 utan att ha någon rast men lyckades väl slänga i mig lunchen iaf.. aja.. min chef har iaf pratat med kollegan, synd att de va så för kollegan är jätte snäll, trevlig o rar annars så att säga men inom vården funkar de inte om man inte tar egna intiativ alls.. Ska iaf bli skönt o va ledig imorgon o sen blir de jobb ända till måndag.. har räknat ut att jag kommer jobba denna vecka 54 h, vilket iofs är bra då får jag in pengar.. vilket behövs nu! *smile*

Hänt annars då hmm.. fira min mor igår och grilla o så.. va mysigt.. annars har jag badat en massa o hängt med bästa A o hennes familj.. myss..

Ja, livet leker!

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0