Sometimes you just gotta be your own hero..

"Everything happens for a reason, you just have to rember it"

Ja, allt händer av en orsak, alla möten man har händer av en orsak. Alla människor som kommer in i ens liv och som antingen stannar kvar en stund, en längre stund eller hela livet.. Man lär sig något av de både på gott och ont..

Igår vart det onsdagsmys med A & N o deras familj så blev inge häng på våra träningar.. tycker att jag får avstå ibland faktiskt.. va supermysigt.. såg på the ward och open house.. fast open house va skum.. haha fattar fortfarande inte själva syftet med filmen.. va bara massa blod och typ de mörda när de hade sex.. as skumt va de.. haha..

Idag blir det iaf att åka med på träningen och så ska jag göra mina övningar med.. annars vet ja inte alls vad som händer, tar väl dagen som den kommer.. måste dock prata med C och kolla om hur det blir i helgen.. vet inte om jag vill åka eller inte.. har beslut ångest haha

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0