Today I´m gonna try a little harder...

Ouf, mår inte alls bra av denna förkylning, hade tänkt att försöka träna lugnt hos sjukgymnasten, får se om jag ens kan palla mig dit.. Hoppas det.. för vill bli bra med knät innan jag börjar jobba på måndag..

Dumma förkylning, hostat sönder halsen så nu är man hes, men tar mina hostmediciner och dricker massa te, de verkar hjälpa, ska ta lite alvedon o ipren med.. vill inte va sjuk men tur att jag är de nu och inte när jag börjar jobba igen..

Annars igår mötte jag upp fina A på centrum här hemma, vi gick till apoteket o shoppa lite smått och gott, sen en sväng in på presentaffären och konsum, efter det tog vi en fika på chocolate, satt där i nästan 2 timmar och bara snackade.. Hängde hela dagen, följde med henne hem och åt och sen drog hon och jag hit så hennes man fick ta hand om barnen.. A skulle upp och jobba tidigt idag kl 7 så hon fick slagga här, så igår kväll kolla vi på solstorm och epic movie innan vi somnade.. sov rätt bra denna natten..

Natten innan så trodde jag verkligen att mina fötter skulle brinna upp, de va så varma inombords alltså, utanpå va de inte så varma.. fick lov att hämta en blöt handduk och lägga på dem för att kyla ner dem.. hmm jätteskumt va de.. men antar att de har med förkylningen att göra...

Nää, dax att klä på sig lite kanske och vila en stund innan jag ska iväg.. måste nog ta astma sprayen idag känner jag, de är väldigt tungt att andas just nu.. usch.. får nog lov att ta de lugnt i helgen tror jag som de känns nu iaf..

Over and out!
"Carpe diem"
/// T
 
"Today I'm gonna try a little harder
Gonna make every minute last longer
Gonna learn to forgive and forget
'Cause we don't have long, gonna make the most of it"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0