The best way to predict the future..

Va till sjukgymnasten idag och körde 2 varv på mitt pass, gick hur bra som helst och var hur skönt som helst att träna igen.. Knät blev bara lite svullet efter denna överansträngning så snart är det nog tillräckligt bra för att man ska kunna jobba igen, längtar..

Igår kväll efter att fått ordning på pärlan drog jag till A &N o deras familj, va hur mysigt som helst.. lilltösen somnade i min famn, så sött så.. Kom verkligen på att kärleken man har till ett barn (sitt eget) är nog den mest sanna kärleken som finns och helt underbart.. jag vet att när jag väl skaffar barn så kommer jag göra allt för dem...

Väntar nu på att A & N ska hämta upp mig så ska jag med dem att handla lite, senare ikväll ska jag hänga på handbollsträningen och sen dra direkt till fotbollsträningen och hänga där.. love it.. Dock hade det vart skönt att få träna själv menmen.. tålamod..

Längtar till fredag då är det dax att träna hos sjukgymnasten.. det går bra nu... wiihoo..

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0