Smile.. it´s finally friday...


 
Äntligen fredag & har redan hunnit med ett pass hos sjukgymnasten.. gick rätt bra idag men knät svullnade upp lite så fick bara bli ett varv idag med lite extra cykling istället.. känns skönt att man har kommit igång och nu kommer jag få vara med på fotbollens fys med..yeeahh..

Händer annars idag då tro.. hmm kanske ska träffa fina I om hon orkar efter sitt läkarbesök.. jag hoppas det.. Annars får jag väl ta kvällen som den kommer, nått hittar man ju alltid på..
Funderar iaf på att äta lax i ugn till middag och nå rotfruktsröra i ugnen..mmm.. blir nästan hungrig nu fast jag åt nyss haha..

Nu sitter jag och njuter av min kopp kaffe & ska spåna lite vad man ska hitta på annars i helgen..

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0