Never took the time to know me...

Tankarna bara far fram och tillbaka.. jag vill ha dig och vill att du ska se mig.. du ser mig inte.. jag vet att jag borde vända på klacken och gå men det är inte så lätt.. jag vet inte varför jag envisas stå kvar och försöka få dig att se.. Jag försöker att inte tänka på dig, försöker att inte höra av mig.. försöker ignorera dig men jag är rädd att förlora dig... fast att förlora dig kanske borde det bästa för mig.. Är det meningen så kommer det att bli vi, jag vet att jag borde tänka så.. borde ha tålamod.. men vad ska man göra när tålamodet tar slut? Vad ska man göra när allt man tänker på är dig?

Hoppas att en vecka går fort så jag kan återgå till min vardag igen och jobba... sen hoppas jag att träningen går fort så jag kan återgå till att köra på min idrott igen och inte behöva tänka utan bara köra mitt race..

Over and Out!
"Carpe diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0