Menisken

Då har jag äntligen fått svar på hur det var med mitt knä, som tur är var det endast menisken som var skadad och det behövs ingen operation som det ser ut nu. Nu är det intensiv rehab som gäller så har kontaktat sjukgymnasten här hemma idag men väntar på att de ska ringa upp. Annars har jag fått ett mindre träningsprogram för att få ut full rörlighet i knät igen, har redan märkt skillnad. Går mycket bättre idag än igår så det kommer nog att bli bra.

På måndag börjar jag jobba igen, ohhh så skönt det ska bli. Har längtat så, krypit på väggarna här hemma.

nää nu blir det film och sen ikväll ska jag heja på mitt fotbollslag i inomhus cupen!

På återseende!
"Carpe diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0