Life is beautiful

Oj, vilken kanon helg jag har haft, verkligen hamna på topp 5 av alla kanon helgerna.

Fredag: Börja med att tjejerna kom och vi inhandla till hemmagjord pizza, lite snacks och hyrde en film. Slutade med att de vart sanning och konka hemma hos mig och några killkompisar kom över.

Lördag: Börja med att åka till äldsta syrran för att fira henne i efterskott! Köpte med mig en vinare (mobergs) och fick kaffe och tårta när jag kom fram. Va rätt skönt att bara hon va hemma så fick vi för typ första gången någonsin prata ikapp oss. Hon fråga om jag ville stanna på middag så då gjorde jag det, min systerdotter gjorde lax och rotfrukter i ugn, hur gott som helst. Sen skjutsa hon hem mig då bussarna gick asdåligt. Då var det bara att tagga för utgång för att fira en killkompis. Sluta med att jag hade förfest med några fler vänner än de som skulle ut här. Åkte in till norrtälje sen och hamna på teatern, dansa och spelade jack black, hur kul som helst, vann 300 kr fast L hon bjud på en 100 kronor så allt som allt vann vi 1000 kr, soft! När vi kom hem hade jag redan lovat efterfest fast jag och L typ somnade så de drog väl runt 6 på morgonen haha..

Söndag: Då vart det bakis mat på kebaben, hur gott som helst och sen när L hade åkte hem vart de o se film, fast jag somna till båda filmerna jag såg haha, va helst slut.. va första natten på hela helgen jag fick sova själv så de va skööönt! haha..
 
Dock va mitt knä svullet hela helgen, så nu blir det att chilla i veckan med sjukgymnastik så det blir bra igen!
 
Over and out!
"Carpe diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0