I´m perfectly fine without you...

Åkte med laget igår och titta på våran match, vi vann med 16-15, så det va nice.. Men gu så jag saknar handbollen och fotbollen.. vill spela nu.. jag ska fasiken göra allt för att komma tillbaka så fort som möjligt..

Idag blir det lite övningar och handling som står på schemat.. men vill göra något mer, haha är så rastlös..

Just nu kommer alla tankar med.. jag vill inte tänka på dig.. jag vill försöka gå vidare eftersom du verkar inte alls vilja ha mig på samma sätt eller inte ens lära känna mig.. Jag kan ju inte tvinga dig så bara att gå vidare och ge andra en chans... Tråkigt för jag vet att vi skulle passa ihop och jag skulle verkligen göra allt för att inte såra dig...

Over and out!
"Carpe diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0