Hate mondays

Blää denna dag har bara vart pannkaka asså.. börja med att man klev upp 5 astrött och börjar blöda näsblod, sen fick man typ panik på bussen till jobbet efter helgen, vet inte varför men ahh ångest hade man iaf... Va ändå skönt att börja jobba men sen började mitt dumma knä bråka, svullna upp och börja värka. Inte nog med det så snubbla man på en rullator och typ fastna med just det knät.. nää usch.. oturs måndag kan man ju lugnt säga.. sen va 1:a bussen försenad och då missa man såklart den 2:a bussen precis eftersom inte knät tillät en att springa.. som tur är går ju bussarna ofta vid den tiden på dygnet så man kom hem iaf...

Usch.. va jag gnäller idag.. men känner att jag behöver göra det.. vet såklart att de finns de som har det värre absolut men idag orkar jag inte se nå positivt i denna dag...

Nää ge mig tisdag nu & låt mig få sova i natt så man kanske kan vakna upp utvilad imorn för en gång skull!!

Va skönt det är att gnälla av sig ibland, nu känns de genast bättre!
Annars är det faktiskt helt okej, kan inte klaga!

På återseende!
"Carpe diem"
/// T
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0