Guld Tisdag!


 
 
Om gårdagen va pannkaka så är dagen betydligt bättre! Har storstädat här hemma, skönt!

Har helt plötsligt börjat blogga igen, tror de beror mycket på att jag inte pratar så mycket om hur jag egentligen mår och känner längre utan har håller det inom mig. Men känner nu att jag måste få släppa ut det.

Jag skriver inte för att jag vill ha sympati eller söker sympati utan jag skriver för att jag vill få ut det. Jag lägger inte ut massa ego bilder för att få uppmärksamhet utan för att jag är stolt över den jag är.

Jag är den jag är och det kommer jag alltid att vara!

Tankarna bara flödar, jag vet vad jag vill, jag vet att jag tänker alldelse för mycket.Jag vet att jag kan va för på, jag vet att jag kan vara off, jag vet att jag kan vara svår att förstå sig på, jag vet att jag kan vara väldigt känslig, jag vet att jag kan vara väldigt känslokall. Jag vet att jag kan vara öppen, jag vet att jag kan vara social, jag vet att jag kan prata för mycket, jag vet att jag kan vara tyst. Jag vet att jag kan vara sluten, jag vet att jag kan dra mig undan. Men framför allt vet jag att jag bara är mänsklig!
 
 
På återseende!
"Carpe diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0