Every day may not be good...

Denna helg började bra med middags mys med fina I, jag bjud på laxfile i ugn med lite zucchini o annat smått o gott i ugn, va hur gott som helst, sen drog vi hit lite folk o festa.. sluta med att vi drog på en annan fest vid 2 tiden så jag kom inte hem förs vid 6 typ på morgonen, fina J tog hand om mig som han alltid gör.. mådde pyton hela lördagen.. självförvållat.. men blev bjuden på käk iaf sen blev de en lugn kväll hemma med mig själv...skönt

Vaknade i morse o såg att mina päron hade ringt, förstod direkt att något att hade hänt så ringde upp.. det visade sig att våran hund poppy gick bort imorse, de hann aldrig fram till ulltuna, hon dog i bilen stackarn.. vet inte vad som va felet om det va hjärtat eller ngt annat, de skulle undersöka saken iaf.. saknaden är stor speciellt för mina föräldrar.. jag gråter bara av att skriva om det.. hon lämnar ett stort tomrum, hon va så snäll mot allt och alla, hon var alltid så glad... kommer alltid att älska henne och kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan..

Åkte iaf direkt upp till mina föräldrar och stanna där hela förmiddagen, sen drog jag direkt och kolla match, där vi storspelade och vann med 30-17, bra spelat tjejer... Sen drog jag direkt till fotbollsträningen, körde lite styrka o kollade på.. skönt att tänka på annat ett tag där.. men nu sitter man här hemma och alla tankar kommer.. man tänker på allt...

man försöker tänka positivt men det är svårt..

Over and out!
"Carpe diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0