Battlefield...

 

 
Äntligen mår man lite piggare men är inte frisk än så blir och chilla ikväll, tror inte jag följer med till träningen ens, känns som jag borde va hemma o sova haha ..

Vaknade rätt tidigt och åkte förbi A & lämna lite ägg samt gratta till sommarjobbet på heltid.. sen vidare in till Norrtälje och träffa I och C för lite små shoppning och hårklippning.. så nu har jag äntligen klippt topparna och upp håret lite, är super nöjd och C passade på hon med.. sen käka vi kebab och vart proppmätta haha.. orkade inte ens äta upp allt.. efter de så åkte C och I hem och jag fortsatte handla lite smått och gott till mig själv..

Nu har jag bara att boka tid för slingor i håret att göra, hitta en tatuering jag verkligen vill göra och boka tid för det, köpa skor både för inomhusbruk på jobbet o privat.. men det får bli lite pö om pö här i vår...

Har även betalat kryssningen som sker i slutet av mars.. yeeaah de går bra nu..

usch va trött jag är, blir nog att vila en stund känner jag..

Over and out!
"Carpe diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0