Saknar dig mindre och mindre..

Måste ju erkänna att de känns mkt enklare nu när vi bara är vänner även fast jag vill sms:a dig ibland o gör de.. Jag saknar dig mindre o mindre men känslorna kommer finnas kvar det vet jag.. Just nu var de här beslutet bra, kanske va de så att vi är rätt för varandra men träffades vid fel tillfälle.. för när vi är med varandra då känns de bra, riktigt bra o är riktigt bra. men när vi är ifrån varandra de är då de har vart konstigt..

Vart på julbord idag med de nya jobbet, va lite nervöst men gick bra.. kul o få lite mer ansikten på dem man kommer ha kontakt med o jobba med faktiskt plus fick mitt nya schema.. så nu vet jag mer hur jag kommer jobba vilket troligen blir varje dag efter måndag..hehe.. aja, är ju bara ca 3 veckor kvar på denna månad sen blir de ner på 80% igen..skönt.. fast just nu är de skönt att tänka på annat ett tag o försöka hitta sig själv.. men när allt detta jobbande är över o jag förhoppningsvis vunnit storvinsten så ska jag boka en utomlandsresa.. behöver åka bort en vecka eller två o bara koppla av o tänka på annat.. skita i allt här hemma.. de skulle vara så skönt asså..

Nee ska väl knäppa en rulle o sen sova, upp 05:30 imorgon igen o jobba till 13 bara förhoppningsvis men man vet aldrig kanske får jobba över imorgon med hehe..

På söndag ska jag fira mina fina systerdotter iaf o mysa med familjen innan jag börjar jobba kväll.. hmm måste hitta nån present till henne oxå.. får kolla imorgon om jag inte skall jobba över..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0