Leave me alone

Oh, jag vill bara radera dig ifrån mitt liv just nu. Har tagit bort våra sms o bilderna från mobilen för att slippa påminnas. Att jag har numret kvar spelar ingen på påverkar inte mig på samma sätt alls. Men nu från de blå så har Facebook bestämt sig för att jag ska se bl.a. Vilka du blir vän med o de har jag inte sett under hela den här tiden förs nu o de är väldigt plågsamt för de påminner ju mig om dig o mitt hjärta tar ett skutt bär jag ser ditt namn. Jag vill ju gå vidare, dumma Facebook.. Eller de är väl ödet som spelar in men vad de ska ha för syfte förstår jag ej... 
 
nä, tagga jobb o lucia imorgon då så godnatt!
på återseende!
"Carpe Diem" 
/// T 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0