Hey you

Det känns som allt är mitt fel att de ät jag som är knäpp men vet att de inte är så. Men du får mig att känna mig otillräcklig, du får mig att känna mig ovärd. Förstår inte varför jag lät det gå såhär långt, skulle nog ha gått första gången vi bråkade. Du tycker jag är omogen speciellt när jag jag druckit men vad är du då? Du kallade mig blåst det gör man inte om man tycker om någon oavsett om de är som vän eller något annat. Jag har inte förlåtit dig för de för du har inte ens sagt förlåt för de. Hur många gånger har inte jag sagt förlåt till dig fast jag kanske inte ens har gjort något fel. Du får allt att låta som de är mitt fel o att de är bara jag som gör fel. Men vet du vad, de är faktiskt du som får mig att göra så som jag har gjort o du gör faktiskt oxå fel men jag hakar inte upp mig på de så som du gör. Vet inte vad du är ute efter men troligen någon som är helt perfekt fast du själv säger att ingen är de. Vet du vad? Vi har faktiskt inte ens någon gång pratat om vad vi vill i livet eller rättare sagt du har inte gjort det o du har defentivt inte släppt in mig i ditt liv. Jag har släppt in dig kanske tom mer än vad jag skulle ha gjort menade kan du inte eller vill du inte förstå mig. Du tror jag alltid är seriös när jag i själva verket kan skoja om saker. Du har verkligen lyft fram de sämsta ur mig på sistone med ditt velande fram o tillbaka. Vi skulle nog aldrig ha låtit de gå såhär långt. Snälla kom inte o försök igen nu. Du säger själv att du inte vill ha de så o de vill inte jag heller så bäst är nog att vi skippar vår kontakt just nu sen får vi se...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0