2014, Here I come!

Ja, va ska man säga om 2013? De har verkligen varit en berg och dalbana.. jag hittade mig själv, tappade bort mig själv, hittade mig själv, tappade bort mig själv osv.. jaa alltid när jag kände att nu mår jag bra så hände de något som drog ner mig igen.. de har varit kaotiskt år.. speciellt början och slutet på detta år.. sommaren va iaf helt okej ändå.. nej usch och fy.. Visst mkt positivt har hänt med.. fick en nya nära vän, fick en ny lgh och köpte en ny bil av min moster samt fick chansen att byta jobb o börjar jobba närmare men bortsätt från de så är de inte mkt positivt jag kan lyfta fram..
nästa år ska bli mitt år och då ska jag inte låta mig brytas ner av någon.. jag ska satsa stenhård på min idrott och träning.. samt på det nya jobbet.. ska satsa på att åka utomlands och ska även hälsa på en av de bästa nere i kalmar.. jag vet att jag kan klara de bara jag lägger manken till.. 2014 ska bli mitt år.. sen när det gäller kärleken så får den nog vänta.. för jag måste hitta mig själv igen.. och ska följa mitt inre och inte låta hjärtat styra utan magkänslan.. Jag ska börja om på ny kula.. o ska faktiskt inte festa så mkt.. har iofs inte gjort de i år heller men de har lyckats spåra och det ska de inte göra nå mer.. de är inge kul.. sist på juldagen fick jag någon slags panikångest på natten.. vet inte, va väl att alla känslorna kom upp på en och samma gång..

Vet att jag har sagt det förut.. men du lyckas alltid överraska mig positivt.. du får mig alltid att le fast du inte är här.. det tackar jag för.. du betyder mkt för mig.. min vän.. eller vad vi nu är.. vi har en konstig relation.. men jag kallar dig min vän för det är du defenitivt..Utan dig detta år så hade jag nog inte klarat av de.. Du är en av få som får mig att alltid må bra även fast de känns tungt.. det betyder mkt för mig..

På återeseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0