Wake me up..

 

Nu har man jobbat några veckor är redan less.. men söker nu för fullt nå nytt jobb som är mån-fre.. va på en arbetsintervju igår på en förskola ska få svar nästa vecka ang. det.. hoppas men samtidigt kändes inte just där rätt.. men bara bita ihop o jobba vidare så löser de sig.. jag har ledsnat på kvälls- o helgsjobb nu.. orkar faktiskt inte.. känner hur min idrott blir drabbad o min fritid blir drabbad vilket gör mig deprimerad..

Annars flyter livet på bra är ju bara 41 dagar kvar till flytt nu så dax att börjar packa på allvar.. om 2 veckor blir de o kolla på en visningslägenhet så det ska bli spännade o då kan man få inspiration med hur man vill ha de o va som ska med... längtar som aldrig förr..Äntligen en nystart.. hihi..

För drygt en vecka sen så gjorde jag min tredje tatuering, en vänskapstatuering med mina bästa vän A.. sjukt fin blev de o super nöjd..du det går bra nu!!!!

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0