Vilket skämt!!!

Haha vilket skämt.. Allt jag ville va att du va ärlig men icke.. Haha du har ju verkligen bytt ner dig men de är din förlust inte min asså.. Loser är vad du är haha kom inte o säg att du ångrar dig sen bara, du visade tydligt ditt val igår o jag visa tydligt att jag klarar mig utan dig så de så. Märkte dock att du verkade bli svartsjuk o typ sur för att jag dansade o hade kul med en annan kille som va betydligt snyggare än dig, såg nog dina blickar i ögonvrån haha dagen då du ångrar dig vilket du kommer göra då är jag borta, jag är redan halvvägs borta så de så.

I'm perfectly find without you so fuck off!!!

På återseend!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0