Utkast till ett brev..

Har roat mig med att ha ätit frukost med tjejerna o sen drog jag till föräldrarna o såg till att den sista veden kom in innan vintern.. puh va tungt de va men skönt att arbeta lite samt man fick ju gratis middag..haha.. Så idag har jag lekt med en 1-åring, kattunge och en hundvalp.. perfekt dag..haha..

Känner mig redan nu trött så får ta o bli en film o sova tror jag.. imorgon är de jobb igen fast kväll..o först ska jag ha lunchdejt med AJ *smile* Tänkte väl försöka ta mig en löparrunda med innan lunchen..

Annars har jag ägnat en timme åt att söka jobb blev några st.. får se om de är någon som nappar.. vill byta nu ju..hehe.. men får stå ut o jobba helger o kvällar ett tag till.. låt pengarna rulla in.. just nu är det faktiskt bara därför jag jobbar.. trist men sant.. jag som förr jobbade för boendes skull.. därför kanske bra o byta yrke ett tag för att hitta tillbaka till den glädjen igen o hitta en bra vardag som funkar mitt aktiva liv..

Nää se film nu då.. natti natt..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0