Rotlös...

Jag saknar dig.. mer än vad jag trodde jag skulle göra.. de gör rätt ont faktiskt.. men livet går vidare.. vill glömma dig o så.. men eftersom du typ "undviker" mig eller nått fast du hoppades att vi skulle behålla våran vänskap..


Imorgon är det återigen dax att jobba lite.. ska bli skönt faktiskt.. måste få annat o tänka på..måste glömma, måste gå vidare, måste va stark.. vet egentligen varför jag blev så besviken men antog att de va för att jag släppte ner muren o de är svårt för mig att göra de. trodde allt va annorlunda men så va de ej.. nej nu är det sista gången jag ältar om de.. jag förtjänar bättre.. Jag förtjänar någon som förstår mig, någon som kommer älska mig villkorslös..
 
Haha helgen va ändå helt galen.. vart dock för mkt alkohol menmen man lever bara en gång o de känns rätt bra o kunna dissa en snygg playboy kille som inte är van vid att man är svår.. han ville ändå bara få mig i säng men lyckades inte.. nöjd över mig själv där...
 Kändes bra med tanke på allt som hänt.. kändes även rätt bra o få alla komplimanger av han..behövde nog de..
 
Nej, nu blir de chilla med film o tagga jobb imorgon!
 
På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0