I´m free now!

Jag saknar dig mindre o mindre.. Det går lättare för var dag faktiskt vilket är skönt.. Jag kan andas igen utan att de gör ont..

Känns skönt o ha börjat jobba igen även fast jag missade måndagen pga att jag fick problem me ögonen så kollade upp de så jobbade bara igår o nu ledig i 4 dagar igen eftersom jag drar till Vintrosa på fredag till lördag för att spela beachhandboll, oj va kul det ska bli o skönt att få annat o tänka på. Sen jobb söndag och ev fotbollsmatch eller konsert.. hehe. det går bra nu igen..

Mkt o tacka för är att jag har mina vänner måste jag säga, utan dem skulle jag inte vara såhär stark asså..TACK!!! Inte utan min familj heller för den delen, de värdesätter jag över allt annat må jag säga... De finns alltid där när man behöver dem.. TACK!!!

weeeii snart är det träning och idag har jag redan gjort lite styrka för benen.. efter träningen blir de utgång i norrtälje fast nyktert för min del då jag tänkte köra.. hihi.. ska bli kul o träffa lite folk faktiskt...

Just de om 55 dagar så är jag Norrtäljebo på riktigt!! wihhoooo..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0