Do or Die...

Känner att jag har vart rätt negativt inställd inför jobb den senaste tiden men nu får de faktiskt bli skärpning.. jag söker ju jobb för fullt men just nu får jag gilla läget och acceptera att de är som de är o försöka jobba för fullt.. Funderar på att prova med att se till o va ledig när vi har träningar bara o sen försöka jobba de helgpass jag har utan att byta speciellt mkt för att se om de blir något bättre tills vidare.. för hur jag än vrider o vänder kan jag inte göra nått åt de just nu plus att sanningen är ju att jag inte kan festa lika mkt när jag jobbar vilket iofs är bra faktiskt.. haha..

Får försöka träffa mina vänner ändå och få ihop livet ändå, de kan gå faktiskt..

Nej nu tagga jobb. 7:30-20:30, låt pengarna rulla in.. hehe..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0