What have you done?

Beach Handboll is tha shit!


Igår va en knasdag, har haft problem med min vänster fot ett bra tag, eller problem och problem den har vart svullen i ca över 2 veckor. Iaf igår så knäppte de till när jag var i Heron city och åt med en kompis, efter det kunde jag f*n knappt stå på den eller gå, fick hasa mig fram. Smärtan satt kvar i ca 2 timmar tills jag kom hem och lindade foten, la den i högläge och tog 2 alvedon, då gick det över så kunde iaf träna senare. Weeii va super glad för det, dock tog jag det säkra för det osäkra och tejpade foten för lite stablitet. Hade med tänkt ta det lite lugnt men ja, jag och ta det lugnt går nästan aldrig ihop så blev en hårdträning iaf.
Det gick bra och jag hade ingen känning varken i knät eller foten.. wiihoooo
Idag när jag vakna så va jag väl lite öm i foten och annars känner jag av träningsvärken, dock är mitt höger knä lite svullet, tror att det kanske har blivit lite hårt pressat eller nått, får avvakta och se helt enkelt!
Annars idag hade jag tänkt gå på gymet men har ju handbollsträning ikväll så satsar på den så får jag ta gymet imorn eller på lördag om det inte blir hedemora och spela lite cup *smile*
Nej, nu ska jag passa på att plugga lite när jag ändå är ledig!
På återseende!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0