Träningsdagbok

Min fina tatuering jag skaffa i London


Eftersom jag inte bloggar typ alls längre så tänkte jag att jag för en träningsdagbok här istället ett tag fram över tills jag kanske får motivation igen att blogga.

Nu har jag börjat träna på friskis & svettis på allvar, har skaffat ett årskort så nu kommer jag inte undan, haha.
I lördags så fick jag lite gymintro/stabiliseringsintro så nu vet jag hur jag ska träna mitt knä på rätt sätt igen. Då jag har tyckt att det har vart svårt sen jag sluta hos min sjukgymnast, dock kunde jag inte få hjälp av henne igen då hon skulle sluta men tycker jag har fått bra hjälp nu.

Idag gjorde jag mitt 2:a pass på gymet med samma sak och det kändes riktigt bra faktiskt, dock kände jag av knät när jag gjorde lite sidorörelser då det benet skulle stå still och det andra benet skulle flytta sig i sida, men det gick över fort och jag spende musklerna mer så att benet inte var slappt istället. Efter i lördags hade jag lite känning i knät men det kan bero på att jag gick i högklackat på kvällen..haha.. Det va dock jobbigt att kliva upp och gå till gymet idag men när  jag gick där ifrån så kändes det toppen bra och jag var betydligt piggare, wiihhoooo..

Nej, nu blir det lunch innan jag ska dra till jobbet och jobba kväll =)

På återseende!
"Carpe Diem"
// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0