I may not look like much, but I´m pro at predending to be a ninja...

Uppdatering av de senast 4 dagarna: I torsdags så skulle jag ha tränat handboll men efter jag hade städat min lilla lya var jag helt slut och hade en rejäl huvudvärk så va tvungen att hoppa den och vila istället. På fredagen så tog jag det med lilla lugna med träningen och hade en spontan utekväll istället *smile*

Igår (lördag) så for vi till Hedemora och lirade lite handboll, eller vi lirade 3 matcher 2*20 min per match. Det gick inte så värst bra för oss men mest för vi mötte bara div 2 & 1 lag och vi lirar som högst i 3:an haha. Men det skulle mer vara ett träningsläger totalt. För mig gick det jättebra och mitt knä höll kanon bra fick inte ens ont i det och super glad för det, däremot min fot fick jag tejpa då jag fick känning i den direkt när jag började springa haha.. Men sen gick det super bra och spela *smile*

Idag så väljer jag att det lugnt då jag dels är förkyld och sen eftersom vi spelade igår men imorn blir det gymet igen, ska bli nice *smile*

Nej nu blir det lite chill framför tv:n osv

På återseende!

"Carpe Diem"

// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0