Whenever you are sad think of homer...

Har haft fullt upp sen jag kom hem från tunis.. men nu är det iaf klart from 1 okt så har jag 6 månaders vikanställning, vilket innebär fast lön & att jag är numera kontaktperson till 4 st kunder... me like it alot.. det känns super bra.. vill bara komma igång direkt med allt.. för det känns så bra.. däremot så måste jag prata med chefen om nuvarande gfpl som finns på mina kunder om jag kan skriva om dem eller ändra det som behövs. Får bli på måndag... Annars har jag precis varit sjuk någon slags jädra förkylning men nu är jag väl i stort sätt frisk...

Detta är en riktigt sorglig helg, en kund gick bort i torsdags natt & jag saknar kunden så. Kunden satte sina spår i en vill jag lova. R.I.P - mina tankar går till din familj <3

Even though I have just meet you,
so have
you learn me alot about life.
I had the chance to know you for a year,
and you have show me the strenght of happiness.
Even though I know you had pain,
so did you only showed us just a smile.
I would never forget you,
you will always be in my heart!

känner mig dock lite nere idag eller fick reda på en sak om en kompis, han ska bli pappa och jag gratta han och jag menade det verkligen men när vi la på så vart jag så oerhört ledsen... visst vi har haft ihop det men jag tycker ju inte alls om honom på det sättet längre men ändå vart jag så ledsen att jag höll på att börja gråta på bussen hem. men jag gjorde det inte, höll dem inne. hmm.. skumt.. kanske va så att det var en bidragande faktor så att jag kan gråta & sörja att kunde gick bort. för jag har inte fällt en tår än, det går som inte!

Igår vart de lite fredagsmys me min syster och systerson samt en kompis till han, vi delade på 2 pizzor och snackade lite sen slockande jag vid halv tio på kvällen va helt slut..

Idag har jag också jobbat men mellan 7:30 -13:30 och nu har jag precis ätit. sitter och väntar på att höra nått i från A & C om våran filmkväll som skulle ske ikväll.. hmm inte hört nått än och jag som har messat.. aja.. vill ju som veta om det blir av.. våre jättekul.. har inte umgåtts med C på aslänge...

nee, nu ids jag inte skriva mera!

På återseende!
/// T

"Carpe Diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0