Smör, butter butter?! Butter, smör smör?!

Allt är kaos just nu iaf vad det gäller privatlivet.. neee.. jag ska fasiken skita i allt som har med kärlek och göra... me myself and I, that´s the way I´m going to live now again..find myself again..the girl that I lost somewhere on the road...
Kärlek är fan bara skit.. iaf just nu.. jag orkar inte med det här längre.. så fort jag öppnar mig för någon så får jag en käftsmäll praktiskt taget tillbaka.. varför?!

Ehh.. skiter i det nu.. nu ska jag ta tag i mitt liv igen... jag är less på det spår jag har hamnat i.. fick t.o.m en muntlig tillsägelse idag av att mina grannar hade klagat på för mycket festande.. och det lustiga är att jag kände på mig det.. av någon konstig anledning och hade redan bestämt mig för att inte ha nå mer fester hemma på bra länge om ens inte alls.. jag har ledsnat på det här med hemmafester som spårar ut.. nee jag ska fan leva livet som student och leva livet nu.. jag ska desutom bara fokusera mig på plugg och jobb samt på mina vänner som betyder nått som alltid finns där... både nyfunna och gamla....

Jag ska ut i livet igen.. jag ska klara det här.. jag ska bli sådär självständig igen som jag var förut... då allt var toppen... just nu har det ena efter det fjärde rasat för mig.. bilen funkar inte.. batteriet eller soppatorsk..vet ej..vilket.. o den ska besiktas.. och jag har en känsla av att den inte kommer att gå igenom...

hmm.. varför kommer alla olyckor samtidigt för? aja.. tur att det finns något som är positivt i mitt liv just nu som skolan, jobb och mina kära vänner som finns där...

var på bio igår och såg Avatar 3D.. helt mäktig... och de va underbart att umgås med min gumma C igen som jag inte har träffat på aslänge... känns så skönt att bara börja hänge me vänner igen.. och i helgen ska jag på middag, förfest och sen vidare på KI med några nyfunna vänner.. och jag längtar som sjutton.. ska även sova i stan då.. ska slagga i moste lya.. tack... det kommer kännas skönt att komma bort ett tag.. bort från all skit och bara tänka på annat..

Jag vill åka utomlands nu.. jag vill ladda om batterierna och komma tillbaka som en ny människa.. varför ska något som kärlek och bekymmer där inne ställa till de så i mitt liv... ehh.. finns fan viktigare saker i livet än det.... jag har fasiken ett annat liv med.. ska nog börja träna igen... nu jäklar börjar ett nytt kapitel av T´s liv... ett nytt och mycket bättre liv.. ett där hon verkligen har hittat sig själv igen och är den hon en gång var...att vara lycklig igen på riktigt... det skulle va underbart och jag kan nå dit.. gäller bara att jag tar mig i kragen igen.. fan ryck upp dig.. det finns fasiken värre saker i livet än det som händer just nu....ehh fuck this...

på återseende!
/// T

"Carpe diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0