Lovegame

Va lite nere sist jag skrev av lite anledningar.. är väl fortfarande lite nere antar jag.. man ska ju inte neka sånt och säga att allt är bra när det inte är det.. men det ända jag vet är att det bara är en period och att det börjar gå åt rätt håll igen.. har träffat några nya vänner de senaste dagarna.. vilket jag tycker är jättekul men saken är ju att de är lite yngre än jag så känns lite vierd när man tänker på åldern o så.. men annars så trivs jag verkligen me att ha träffat dem och med mitt liv just nu...

tog ett stort beslut nu med engelskan.. har mejlat en skolconsult angående detta.. det kommer nog bli så att jag hoppar av om det går.. får ta smällen att jag inte kan plugga de igen.. får göra de.. men jag kan eller har inte någon motivation att plugga typ.. vet inte varför.. jag vill ju.. jag vill ju bli bättre.. hmm knasigt.. men har iaf kommit in på kriminologi kursen nu i vår och har upprop på torsdag.. det ska bli kul.. hoppas bara att jag kommer lyckas bättre med det.. men det har jag en känsla av att jag kommer.. det är verkligen nått jag tycker ska bli superkul att plugga.. sen får man se hur mycket jobb jag kan få till det med.. får försöka göra det bästa av allt helt enkelt...

Annars har jag hängt mycket med en av mina närmsta kompisar.. Tack gumman för att du finns där när jag inte har någonstans att ta vägen och att du ställer upp fast du själv har de lite småjobbigt... älskar dig T.. min vän...

Igår va jag hos min andra närmasta vän A och vi hade jättemysigt med lite film och vin... det va trevligt.. vi måste försöka ses oftare gumman.. älskar dig med...

Mina andra vänner saknar jag som attan.. C, A, S m.m.... vi har inte setts på länge.. måste ta och ses snart... jag saknar er och våra upptåg..haha.. *ler*

Kärleken får gå som den går just nu... jag orkar inte... huvudsaken är att jag mår bra!

Nee, ska äta frukost nu snart!

På återseende!

/// T


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

aaah huvudsaken är verkligen att du mår bra. <3



hihih ja vi måste absolut ses oftare. :D

2010-01-11 @ 23:38:31
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0