Everything gonna be alright

Idag har jag tagit tid för mig själv.. haft fotbad och gjort fötterna rena samt fixat naglarna osv.. känner mig riktigt fräsch nu faktiskt..  vad händer annars idag då? ingen aning alls.. får se om jag ska hänga me en kompis senare eller hur det blir.. annars så ska jag iaf ta en promenix snart eller om ett tag me systeryster och en kompis till henne efter det blir det att dra till ica o panta lite burkar o dylikt.. har ju fått rätt mycket efter några helgers festande.. hmm..
men kul har jag haft det iaf..

Igår kom nå vänner över och vi chilla lite fast inte så lång stund alls.. grabbarna va hungrig o drog rätt snabbt.. trist.. men aja.. är man hungrig så är man.. o E drog efter tag med och skulle träffa sin hmm.. grabb typ... haha.. men de va chill.. jag va fint trött igår.. somnade när jag låg o kolla på rapport till himlen.. då är man fint trött..haha. fick mess där runt 22 någonting men svarade halv sovandes..hah.a

Nee nu ska jag flumma vidare...

På återseende!

/// T

Funny video :)

Some new shit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0