don´t fuck with my heart

Jadu.. va ska jag säga.. denna vecka har vart helt fucked up.. måste jag säga..haha både bra och dåliga saker har hänt.. hmm.. jag vet inte vad... men ja, jag har fått en annan syn på livet.. trist bara att de ska ta mig en riktig jädra snefylla för att fatta de..haha.. menmen.. det är chill nu vet jag... nu har jag bestämt mig att det är bara att gå vidare.. de som hände i onsdags på jobbet kan jag inte göra nå åt.. jag vet.. hmm.. men nu vet jag.. bara att gå vidare.. som en viktig person sa till mig.. om du inte klarar av att hantera sånt här så kanske du inte ska jobba med msk.. hmm han fick mig verkligen att vakna.. även fast han inte vet vad som hände men ändå.. han har ju rätt... om jag inte klarar av en sådan kris situation är då verkligen detta jobb rätt för mig.. och svaret är faktiskt.. att jag vill o mår bäst av att hjälpa msk.. så de hela va nog en massa annat  som orsaka att jag bröt ihop helt enkelt.. detta va väl bara en faktor i det hela.. hmm men nu känns det faktiskt bra.. jag har rätt ut lite saker i livet..

Har sakt det jag vill säga till vissa personer som betyder mycket för mig.. och så mycket mer än så kan jag inte göra... men jag är iaf ärlig och säger som det är sen får det bli som det blir... Jag kan bara säga: I think I might can fall in love with you, it depends on how much we see eachother...

Men jag kommer alltid att älska L va som än händer... men jag vet inte om jag kommer att orka me allt tjaffs som vi har emellan åt osv... får väl ta en paus helt enkelt.. tror de är bäst så... 

Även fast jag alltid kommer älska honom så spelar inte de känslorna någon roll för dig... jag kan inte säga att jag älskar dig eller att jag är kär i dig än... men jag kan säga att känslorna växer för var dag som går.. det kan jag inte neka... och det vet du om...

nu till någe annat.. idag har jag vart duktig.. har storstädat lägenheten och faktiskt pluggat lite.. så det känns bra.. sen har jag vart på kalas.. firat min bror som fyller år på onsdag och nu är det dax att laga nå mat antar jag och senare ska jag träffa A och gå en promenix o se film.. sweet... me like...

På återseende!
/// T

"carpe diem"

This song is how I feel right now


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

hiihihi jobbigt det där gumman.

Men det blev inge film och inge promenad hihiih. Men ska vi ta gymmet denna månad? vill komma igång jag! iihihih

2010-01-25 @ 10:57:33
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0