3 words

Den här helgen har varit den mest spontan, roligaste helgen för i år... har skrattat, dansat och träffat många ny och intressanta människor.. vilket har varit helt underbart... det började med att jobba 8-22 på fredagen och sen fick jag ett spontant sms av M som undrade om jag ville haka på me ut på Tegel.. efter lite tveksamheter som varade kanske nån minut så bestämde jag mig för att haka på.. och det var hur kul som helst.. vi dansade och snacka me artisterna som uppträde denna kväll osv... nee de va sååå skönt att bara släppa loss efter allt som har hänt hittils i år... och sen sov jag hos henne eftersom det var närmare jobbet därifrån än mariatorget och min moster.. va lite kul att sova i kollektiv...träffa några av dem som bodde där me.. va kul...

sen på morgonen på lördan så gick jag från M till jobbet tog mig 25 min.. men jag kom fram fast lite sen vart jag men ingen fara.. och jobba sen 8-16 och hade en väldigt lung dag på jobbet.. va skööönt.. o hann tom springa in på h&m och shoppa en ny tunika (grön) och ett par leggings som jag kunde ha på mig på kvällen där.. kvällen med stort K.. hade längtat så.. kom till moster bytte om och fixa mig sen satt jag och prata en stund med henne innan jag drog till C och käka en jättegod fisksoppa och börja förfesta innan vi skulle dra till KI.. träffa några roliga människor där och vi alla i stort sätt drog till KI så hängde ju me dem där också.. va riktigt kul.. tråkigt va att M va tvungen att vända när hon kom till C så hann inte träffa henne då hon drog tillbaka.. men det sluta med att hon kom sen till KI och drog med sig några från kollektivet.. så de jag hade träffat tidigare kramade jag om och prata lite med..

Hela kvällen va helt underbar.. dansat och stojade och shotade.. och kramades.. så gick det i ett.. men fram emot halv två där började jag känna mig sjukt trött så drog hemåt till moster fast jag kom inte fram förs närmare 03 på natten och då hann jag tom käka en hamburgare på vägen..va riktigt smarrigt.. önskar jag hade kunnat stannat längre.. men eftersom jag inte hittar så bra där i trakterna och osäker på hur sent jag kan ta mig hem så fick det bli någolunda tidig kväll.. men det va helt sjukt kul.. och snart på torsdag ska jag träffa de flesta igen då vi ska ut och käka sushi plus lira lite biljard.. ska bli sjukt kul... *längtar*

Annars.. är allt skit just nu.. eller jaa sen tidigare.. min bil är bara att skrota.. den är kvaddad.. skittrist.. och ingen ide att fixa heller.. faaaaaaaaaaaa* men aja.. sånt är väl livet.. har ju lärt mig nått från allt det här.. att det inte går att vara för godtrogen.. och att kärleken kan verkligen göra en så sjukt blind.. hmm.. hate it.. menmen.. aja.. orkar inte me att höra allt gnäll om de nu.. jag är ändå så pass gammal att mina val jag gör får jag skylla mig själv.. och jag vet att det bara kan bli bättre.. jag känner det.. speciellt nu när jag har träffat dessa nyvunna vännerna som jag verkligen trivs jättebra med och som är som mig.. spontan, hittar på saker osv... nee de är kul.. jag tror på det här..

hade tänkt att plugga idag men vart icke så ska göra det imorn efter jobbet.. slutar 13 så ska åka till universitet och sätta mig i bibblan och plugga.. för här hemma får jag nog inget gjort tyvärr så jag får nog bosätta mig där istället..haha..

annars idag har brorsan vart här och sett lägenheten han har ju inte sett den alls och jag flytta i höstast... men de va kul förutom att han och syrran börja jiddra om bilen osv... nee isschh.. jag försöker verkligen här.. jag försöker ta tag i allt och ta mig i kragen.. då behöver jag inte höra det ifrån alla att jag ska göra det.. fattar jag väl själv. jag är faktiskt inte korkad.. och jag vet att allt de här är mitt fel som har hänt.. jag har vart dumdristig.. och jag fattar inte ens hur de har gått till men.. aahh.. antar att de bara kan bli så.. nee ingen av dem förstår mig.. tror fan inte att någon gör det... gör ju fan knappt det själv...haha..

nee.. nu ska jag leva livet och ta tag i allt.. jag kan det!

på återseende!

/// T

"carpe diem"

Hörde denna för första gången idag och jag bara älskarn!


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Trevligt trevligt :D

2010-02-01 @ 11:58:53
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0