Some Kind of Wonderful

Jag vet har vart jätte seg med att uppdatera här men har helt enkelt haft fullt upp.. *ler*  men har nu fått hjälp av T (tussthegirl.blogg.se) som fixade om min blogg.. och jag vart riktigt nöjd faktiskt.. TACK GUMMAN!

Ja vad har hänt sen sist tro??? Hmm.. allt och inget..haha.. nee har vart sjuk, förkyld och den där jädra förkylningen sitter kvar än...gaaah.. försvinn någegång.... annars har jag haft en helg då jag jobba 5 dagar i streck och jobbade mer än heltid på de fem dagarna kan man säga för en vecka... va tungt men det gick och jag va bara hemma o sov..haha.. Sen drog C med mig på vernissage.. det va helt okey, faktiskt... kul att göra annat för en gångs skull.. o sen har det vart mycket plugg och i fredags vart det spontan bio med andra stumpan C, vi såg Wolfman.. helt okey film faktiskt... *ler* o sen slagga  jag hos henna och på lördan åkte jag hem och vände i princip för sen drog jag på kollektiv valentine fest i Täby..fy va mycket folk men det var kul ändå.. träffa bla. en austrailenare och några tjejer från Norge.. det hela sluta med att jag stanna kvar där och de va mys...

Sen va det bara att palla sig upp idag på alla hjärtans dag och åka hem och dusha för att sen dra till min andra syrra som fyller 40 år idag...Grattis... de va mys och träffa familjen igen.. och sen kom jag hem för en stund sen.. rätt skönt.. skulle dock egentligen iväg ikväll men jag orkar inte.. så få blir en lugn hemmakväll så tar jag de imorn istället eller någe...

nee nu ropar snart soffan och tv:n.. sen blir det nog film och nanna kudden...

På återseende!
/// T


"Carpe diem"


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Härligt. :D

Snygg sida. Duktig hon är! Önskar man också var det. :D hhihihi

2010-02-16 @ 00:31:06
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0