If you stop loving me...I´ll swallow it!

Jaa, jag va jättelat igår.. eller jag gjorde jag ju klart GX 6 iaf inlämningsuppgiften och skrev rent den idag så nu är det kirrat.. men pluggandet till min omtenta.. tjaaa.. den existerar nog inte.. jag vill inte och har ingen motivation till den.. issch.. jag vill ha motivationen och vill ju klara den men svårt när motivationen till de är borta.. mycket roligare att plugga kriminologi än Engelska må jag säga.. hmm gör hellre kriminologi alltså..haha.. sen måste jag ju skriva lite sammanfattningar till min studiegrupp också.. hmm undra om man ska ta tag i det nu så har man de klart till imorn.. kan ju va en bra ide.. har ju ändå inget annat för mig just nu....haha.. eller jaa den dumma engelska omtentan.. och plugga massa glosor förstås.. hmm någon som vill göra den åt mig?? ^^

Annars händer de väl inte så mkt.. har haft lektion hela dagen idag.. va sisådär.. höll på att somna på båda föreläsningarna men jaa.. jag va väl trött och de hade sömniga röster..haha...

Neeej.. nu ska jag vara duktig igen och plugga lite kriminologi...

På återseende!
/// T

"Carpe diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0