If my heart had a face, it would be smiling

Har återigen kommit på att ensam är stark! men däremot har jag kommit på att vänner och familjen är de som verkligen betyder något iaf tills man hittar någon vettig kille som man vill vara tesammans med och kan lita på... nee jag trivs verkligen med mitt liv just nu.. har dock lite ångest över att jag har en omtenta på freda i Engelska och att jag inte har pluggat så mkt till den än och att jag förmodligen inte får något från CSN, det verkar mörkt på den fronten.. eller på ett sätt hoppas jag det för då kan jobba så mkt som jag gör redan eller måste ju då jobba mer.. skulle jag få från CSN så måste jag typ sluta jobba för risken är väl stor att jag har jobbat in det jag bara får tjäna på ett år.. hmm.. knivig sits det här... Aja.. funderar dock på om det är värt att få betyg i Engelskan också... jag menar.. jag tycker inte det äns är kul.. och drar mig verkligen från att plugga det.. däremot Kriminologi älskar jag att plugga.. där valde jag verkligen rätt.. me like it alot... ska nog strax sätta mig o göra GX 6 så den är klar och jag kan lämna in den på torsdag! wiiihooo....

Annars i helgen har det vart min jobb helg och det sluta med att jag har bott hos min moster hela helgen.. har vart rätt soft närmare till jobbet osv.. men känns trist att leva på någon sådär.. hmm måste gottgöra det på något sätt... det ska jag verkligen göra.. däremot så va de lite trist i fredags då jag hade en konstant huvudvärk hela dagen och kvällen den vägra att släppa fast jag knapra alvedon.. så tyvärr vart det ingen modevisning eller utgång för min del.. vilket va jättetrist.. men va ska man göra när kroppen säger ifrån?

För övrigt så har jag väldigt fullt upp just nu.. har tenta snart i kriminologi också redan nästa veckan den 5 mars... och snart fyller jag år.. hmm va önskar jag mig?
Jo, jag önskar mig en ny mobil (min gamla håller på att rasa ihop), ett presentkort på Ikea kanske skulle sitta nice, pengar till en resa eller ny tatuering... men min största önska är att mina kära vänner kan fira med mig då jag fyller år och även min familj...jag fyller ju ändå 25 *smile*

Nej, nu ska jag nog göra ett försök till att plugga, har dock annars vart duktig och faktiskt städat hela lägenheten så nu är den fin och ren... wiihooo...

På återseende!
/// T

"Carpe diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0