GX 4

Gu så skönt.. nu är jag klar med min GX 4 och ska snart fixa mig för att börja röra mig till sthlm och plugga på bibblan ett tag.. får mer gjort där än att sitta hemma och plugga.. ska sätta mig och kolla igenom diskutionsfrågorna inför imorgon och sen läsa ikapp mig med literaturen.. sen ska jag ta mig en titt på GX 5 tror jag... Nu påminde jag mig själv.. måste ladda ner ett fall för GX 6 får ta och göra det snart helt enkelt när jag har skrivit klart här...

Annars mår jag faktsikt toppen.. eller njaa.. är lite ledsen faktiskt.. en kompis är tydligen less på mig.. och jag har ingen aning om varför.. han sa att han tyckte jag ringde för mkt så jag sluta med det och nu har det ju gått ett bra tag sen dess men tydligen är han fortfarande less på mig.. vad är ditt problem egentligen? *Suck*
Visst man kan bli less ibland på sina vänner men man är ju fortfarande vänner för det lixom och det brukar ju gå över på någon dag eller så... men i regel brukar man ju inte bli less på sina vänner... gaahh blir galen.. hatar det.. men jaja.. kan inget göra så nu fan lämnar jag dig i fred för ett bra tag framöver.. orkar inte... det är ju ditt problem och inte mitt lixom.. jag kan inget göra.. men det är trist efter allt jag har gjort för dig... ställt upp i vått och torrt... skyddat dig när alla har vart emot dig... och sen får man ett slag i ansiktet lixom.. orka...  nejnej.. har annat för mig.. ville bara skriva av mig så jag inte går och ältar det.. finns ju ändå inget jag kan göra lixom...

Känns så skönt att vara klara med en uppgift i god tid.. och slippa stress skriva det... finally.. och det känns verkligen som detta år kommer att bli super bra... börjar redan trivs med allt nytt som skett...

nej.. nu ska jag ladda ner rättsfallet och sen laga lite lunch och fräscha till mig.. sen blir det och packa skolväskan och börja bege mig till mot stan.. wiihoooo....

På återseende!
/// T

"carpe diem"

Ohh.. de är så söta! me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0