GX: 2

Sometimes I just can´t help thinkin´about the past and how lucky I was that have meet u, nowadays I just can´t help thinkin´about the future and how luckly I was that u was out of my life...

Denna vecka har börjat bra då jag har vart jätteduktig och faktiskt lyckas plugga i två dagar i rad.. igår åkte jag efter jobbet då jag sluta alltså efter 13 till skolan och satte mig i bibblan och plugga.. o idag efter lektionen så satte jag mig i bibblan och plugga igen.. så det jag har kvar är att skriva rent GX2 till imorn på datorn och sen läsa lite till på onsdag.. vilket jag tänkte göra imorn..

fast först måste jag till banken imorn och fixa lite.. hmm jädra internetbank som inte funkar.. whattafuck lixom.. varför skicka saker som inte funkar.. issch.. dummadumma.. blööö...

Annars har jag försökt fått tag i L för att ordna de här me bilen osv.. eller åtminstonde diskutera sakern.. jag ska ändå skrota den nu... den är ju totalt kvaddad så.. nu kommer lilla T inte ha någon tillgång till bil någe mer.. trist men eehh.. lika bra när sådant här sker lixom..

Längtar dock till på tosda då de blir sushi och biljard och sen blir det nog en lugn helg med jobb och ev lite plugg tror jag... helgen efter däremot då ska det partas igen.. hihi. bjöd in mig själv på ett valentine party..thihi fniss. eller egentligen va de faktiskt en kille på kollektivet som bjöd in mig redan i lördags.. (har dock glömt hans namn)... haha bra jobbat...

nee nu ska jag fortsätta plugga och skriva rent det där samt ringa L igen och se om jag får tag i honom...

I can´t help wondering what it would be like if we was together right now
I miss you even do I have just meet you babe

På återseende!

/// T

"Carpe diem"


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

biljard! åh vad kul! =)



Vad har hänt med bilen nu ? Helt förstörd??

2010-02-03 @ 21:59:06
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Det är bara bra med oss. =)

Ja det är härligt att ha kommit igång. Klart du ska med sedan. Kramar !

2010-02-04 @ 22:15:28
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0