7 sanningar om moi!

Fick en utmaning av min babe Anna att skriva 7 sanningar om mig.


Då ska vi se vad jag kan berätta för sanningar om mig själv då... *ler*


1. Jag har varit utomlands 4 gånger i mitt liv, 2 gånger på kreta, bulgarien och turkiet. & har planer på att åka utomlands i år igen! Sen har man ju vart till finland fram och tillbaka och åland då men det räknas ju inte riktigt *ler*

 

2. Jag har varit riktigt kär och hel en gång i mitt liv med en kille som förhållandet varade dock bara 2 månader men de va de bästa månaderna i mitt liv. Saknar den känslan faktiskt...

 

3. Jag har alltid varit en liten äventyreska av mig.. älskar att göra spontan saker och att pröva på olika sporter, friluftlivsaktiviteter.. you name it and I be there!

 

4. Älskar min Familj över allt annat på jorden... de skulle jag kunna göra allt för!

 

5. Missa visst att ändra denna... men jag är nöjd med min kropp.. borde dock börja träna snart igen så man kommer i form konditionsmässigt...

 

6. Har många vänner men få som står mig riktigt nära.. jag älskar att träffa nytt folk.. om jag är omringade av msk så mår jag som bäst och att jobba med msk gör att jag mår ännu bättre.. vad ska man säga det är mitt call här i livet...

 

7. Vill såsmåningom skaffa familj, men först gäller det att hitta någon som man faktiskt vill leva sitt liv med (även fast det sen inte håller så är det viktigt iaf att man känner så nu) och sen vill jag bli färdigutbildad som kriminolog kombinerat med någon annan utbildning så jag kan kombinera min forskning med att hjälpa barn och ungdomar med problem...

 

Skickar vidare denna till


Tuss


Ina


Sandra


Camilla


På återseende!

/// T


"Carpe diem"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0