Love the way you lie...

Var oerhört länge sen jag skrev i bloggen.. fy skäms..haha.. men nää har inte haft något o skriva om eller kännt nått behov av att skriva av mig eftersom det har vart rätt fullt upp samt att jag verkligen börjar må så bra nu... känner att jag har mer toppar än dalar just nu om man säger så.. livet leker verkligen nu och jag gillart... visst finns de saker som man vill göra eller ska ske som inte har skett än men whatta hell.. det kommer.. det kommer..haha.. är ju bara augusti och sommar fortfarande... så t.ex. min träning som jag måste komma igång med det får ske i september (om lönen räcker) annars får jag faktiskt ta tag i det och börja springa osv hemma.. det kan gå.. gäller bara att jag motiverar mig själv..

Jag måste verkligen säga att det här året har vart en vändpunkt i mitt liv till det bättre... visst början av året va inte så toppen bra men det har verkligen blivit bättre och bättre så jag trivs med mitt liv... försöker leta lya närmare sthlm nu.. men svårt.. hoppas att det kommer snart.. o det gör det nog... sen ska jag som sagt börja träna med en kompis i sthlm.. o så har jag ju mitt jobb som jag trivs jättebra med... och jag har bestämt mig för att jobba ett år eller två och sedan plugga vidare.. måste spara ihop lite pengar o så.. innan bara.. det är nu på sommaren som jag har riktigt kunnat leva ut utan att behöva snåla så att säga... det gillas.. förhoppningsvis kommer jag få ett vik snart också så jag kan få fast lön.. det skulle sitta fint... fast jag tjänar ju rätt bra ändå som timmis... men vik är nog snäppet bättre ändå...

Kärleken.. jaa va ska man säga.. den är påväg.. jag känner det... men den har inte riktigt hittat fram än.. men jag är nöjd ändå... jag har ju mina kära vänner o familj som jag verkligen trivs med och som jag älskar och som älskar mig.. så vad mer behöver jag just nu? jaa, inget direkt... kärleken kommer när jag minst anar det och det känns att den kommer snart.. jag behöver inte leta längre.. bara vara lite uppen så blir de nog bra... det gillas...

-nee man kanske ska äta frukost och duscha o bli lite pigg... känns som man har suttit här bra länge nu... hihi.. oj är klockan redan snart halv ett.. va tiden går fort.. .det gillar vi... ikväll blir de nog film för hela slanten o en promis me syrran tror jag.. orkar inte åka till mina föräldrar idag plus att jag fortfarande är lite snuvig så inte så bra... speciellt inte om vi ska åka snart *ler* på onsda då ska vi boka en utomlandsresa.. det gillar vi *smile*

På återseende!

/// T

"Carpe diem"


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad bra att du mår bra nu gumman. att allt blir bättre o bättre.

Vad roligt att du ska börja träna med någon. :D

2010-08-24 @ 03:13:56
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0