Let me think about it...

Nu är snart denna helg slut och det man kan sammanfatta den i är att det har inte blivit som man har tänkt..

I lördags så hade vi tenta i Latin och det kändes rätt bra efteråt och sen är jag stolt över mig själv att jag faktiskt svara på alla frågor utom det jag ska göra i hemtenta.. men sen om det är rätt eller inte det vet jag inte.. däremot vet jag endel svar är rätt och endel inte men om det räcker för godkänt är bara att hålla tummarna för att det gör..haha.. senare på kvällen  där på lördagen så va det tentapub va lite osäkert om man skulle dit eftersom man jobba först mellan 16-22 men med lite lirkande så slutade jag 21 och fick med mig en klasskompis att dra dit då.. vi kom fram till stället runt 22 men vi hittade inga ifrån vår klass så det vart lite snopet men det stoppade inte oss från att ha rätt kul ändå.. så vi traska från medborgarplatsen till centralen.. dels för att tunnelbanan va fel på så det skulle ta låååååång tid innan det va klart och vi tänkte ta pendeln men då fick vi den fina iden att gå in till plattan istället så där gick vi och flumma oss fram.. när vi kom fram så gick vi till max och köpte oss ett varsitt minimål samt jag köpte glass till efterrätt och hon köpte en smoothie t*p.. sen bar det av hemåt.. när jag kom hem så slockna jag som en stock...

Idag så har jag lirat min sist fotbollsmatch för säsongen och tvättat, städat och pluggat.. så m*cket mer har inte hänt denna dag.. man kan inte hinna med allt.. men det känns ändå skönt att få lite gjort här hemma.. men nu är det dax att sätta sig och plugga igen.. vi har ju tenta på fredag igen fast då i engelskan.. det vill man ju klara.. så nu ska jag plugga vokabulär i en hel vecka..vad ska man annars göra?

på återseende!

/// T


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Det gick nog bra på tentan ska du se. :D

Jag tycker du är så jäkla duktig så. hehe men latin låter verkligen svårt.

Så du ska inte spela mer fotboll nu? men ni spelar handboll fortfarande eller? Jag är inte så duktig på hur säsonger och så funkar hehe.

2009-09-28 @ 19:53:50
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0