Söndagsmys

Nu är det söndag.. och som jag har kommit överräns med min babe så är det söndagsmys delux idag... yeaah...
igår hade jag min inflyttningsfest och vi vart hela 6 personer.. men fasiken va kul vi hade.. haha.. lite roar små eller vad säger man.. jag skratta så jag fick kramp i magen..haha.. nee det va riktigt roligt så nu när man har laddat upp lite bilder och tittar på dem så kan man inte låta bli att le..haha.. så ni som inte dök förbi ni missa något.. hihi...

annars då.. ja det flyter på som vanligt.. känner mig dock helt slut idag men inte så konstigt när man somna 05 imorse och vakna före 09..haha.. ska nog hoppa in i duschen nu och sen laga lunch köttbullar, mos och brunsås..mums.. va gott det ska bli... sen blir det soffan som gäller..

På återseende!
/// T

"carpe diem"


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Ja riktigt roligt var det. :D Puss <3

2009-11-08 @ 22:35:05
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0