Somethings are meant to be

"some secrets are meant to be secrets"

Nu är helgen över och den har varit väldit omtumlande kan man säga.. jag har jobbat hela helgen så har varit väldigt trött är dock rätt trött än men måste plugga.. ska lämna in två uppsatser på onsdag och en översättning samt att jag msåte börjar läsa en bok eller helst läsa ut den snart ska börjar skriva om den med och lämna in nästa vecka plus att jag har omprov på fredag och en ny tenta nästa torsdag.. så jag har lite att pyssla med kan man säga.. är dock nästa helt klar med en uppsats och har börjat med den andra vet bara inte vad jag ska skriva eller hur jag ska få ihop allt men det löser väl sig antar jag...

Annars i helgen har jag vart på 75 -årsfest/halloween fest för att fira mina kompisar som alla tre har fyllt 25 i oktober månad.. men jag va så himla trött och det hände inte så mycket så jag åkte hem rätt skapligt egentligen hade jag inte ork att gå alls men jag hade lovat så jag kom iaf. Jag vet inte men jag hade en känsla av att något skulle hända den kvällen, jag hade en insikt av att jag va tvungen att åka hem eller vara hemma och nu vet jag varför. jag kan inte hjälpa att tänka "om jag ändå hade varit hemma då!"... Min intution stämde återigen.. jag måste helt enkelt lita mer på den tyvärr kunde jag inte komma hem tidigare än jag gjorde och då va de lite försent men jag försökte iaf.. Jag försökte... det ända jag kan göra nu är finnas.. finnas där...och leva med vetskapen om att jag inte kan vrida tillbaka klockan och ändra på det... jag kan bara acceptera det..

Överlag annars så va min helg helt okey.. jag kan inte klaga så mycket.. har kommmit återigen till en insikt eller jag kom på det.. jag saknar inte handbollen ett dugg om jag ska vara ärlig nu när jag har varit sjuk i två veckor... min motivation för den är helt borta så jag har tagit ett beslut av att ta en paus har meddelat en av våra tränare men inte fått någon respons alls på detta så vad gör man? Min motivation är ju ännu mer i botten då att vilja komma tillbaka när man inte ens blir efterfrågad eller att de inte ens visar något intresse av att bry sig... så lika bra detta val då... det är inte bara min motivation som gör att jag valde detta utan även att jag hinner inte med skolan eller att jobba samtidigt utan att mitt skolarbete blir påverkat av att jag inte hinner för att jag ska göra ditan och datan.. jag hoppas och vill ju självklart att motivationen ska komma tillbaka men just nu är den verkligen borta.. jag kan inget göra åt det.. ska försöka såsmåningom att börja träna själv men just nu är jag fortfarande halvsjuk tyvärr så kan bara vänta och hoppas att jag blir frisk snart..

Nej nu måste jag fortsätta att plugga.. ska dock ringa min syster först tänkte jag... saknar henne och barnen jättemycket..saknar hela min familj faktiskt.. .

på återseende!
/// T

"Carpe diem"


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Jag saknar dig också!!

2009-11-03 @ 00:21:01
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0