silly boy

sitter här nu och är nyvaken... har inte sovit så många timmar i natt men vad gör det...jag kunde inte.. känner mig bara numb... jag vet inte va jag ska tycka och känna.. jag vet bara att de känslor jag hade för dig va rätt starka men vet inte va jag ska känna nu.. vet inte ens om du ens kände samma sak som jag som jag trodde... jag vet inget alls... säg inte att du är som alla andra killar.. en player.. jag orkar fan inte med sånt... det kändes som du va speciell och att du faktiskt tyckte om mig och ville vara med mig.. men nu vet jag ingenting längre... jag vet inte ens om jag ska säga till dig att jag faktiskt tycker om dig och verkligen vill lära känna dig... jag är så fruktansvärt rädd.. rädd för att bli grymt sårad igen.. vilket jag på ett sätt har blivit vad jag kan se... vi känner dock inte varandra så väl än eller så.. och visst lite svartis blir man väl men det blir ju så när man tycker om någon.. eller?

blää.. det va så fruktansvärt länge sen jag någonsin kände såhär som jag kände och nu känner jag mig bara numb... vet inte alls hur jag ska känna eller tycka längre... jag antar att det ända jag kan göra är att vänta och se... hmm.. men ehh.. skit the same...du får göra som du villl.. det får du verkligen... men jag vill att du ska veta att jag tycker om dig och vill lära känna dig.. så mycket vet jag.. vad vill du?

Annars då.. jadu i helgen  va jag på bandit boat 8 kryssningen..va hur kul som helst.. och bästa av allt var att jag var nykter hela resan.. riktigt nice.. dan efter så vart jag chafför hem från sthlm till N.. och sen åkte ja till en av mina närmsta kompisar för hon behövde mig... och sov där... sen igår kollade jag på handboll och sen åkte jag och jobba...annars satt jag uppe nästan hela natten för jag inte kunde sova...

neee ska fortsätta här nu och flumma vidare.. innan jag ska börja plugga....

PÅ återseende!

/// T

"Carpe diem"

best song right now

 

Linkin park


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Usch vad jobbigt gumman.. jag hoppas verkligen att han inte är en player.. Du förtjänar ingen sådan..

2009-11-16 @ 23:51:24
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Ja absolut. :D Det är bara att höra av dig om en tid du kan imorrn så kan vi ta en promenad. :D

hihiih kramar

2009-11-18 @ 00:45:33
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0