keep smiling

I can´t stop smiling and it feels wonderful ^^

Livet leker och jag gillart... fast jag va helt död igår och jobbade 13 timmar..puh.. men med lite inre styrka så går det.. usch va så trist på kvällen där från 17:30 tills jag sluta.. vart kaos och jag hamna i kläm som vanligt..haha.. det är sällan jag som är problemet men det är jag som får typ hamna emellan och ska fixa allt.. puhh.. men det löste sig trots kaoset och sen vart det övertid av någon konstig anledning.. de va så sköönt att komma hem sen... satt en liten stund vid datorn och tog en kvällsmacka sen somna jag som en stock i min sköna säng med tv:n på vilket jag stängde av vid 06 tiden imorse och så sov jag till 08.. varför inte längre? är ju lite sliten än men tillräckligt pigg för att vara vaken..haha..

Nå, nu blir det lite frukost och sen försöka plugga lite och så är det åter jobb ikväll.. hoppas att denna kväll blir roligare.. orkar inte med tjaffs.. det är så trist.. och jag fattar inte hur vissa människor resonerar.. jag skulle inte kunna resonera så som en viss person gjorde igår.. det finns inte i min värld.. *suck*

men som tur är finns det folk som förgyller ens vardag <3

På återseende!
/// T

"Carpe diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0