Is it you

brr.. va kallt det är ute... usch fy blä för blandväder.. antingen eller ska det vara.. fast nu vill jag helst ha snö.. nu när man redan har fått försmak för det.. då vill man ha mer snö inte regn.. nee usch.. de är så blött och kallt då..ohh nu vill jag ha mycket snö så man kan åka bräda eller miniskidor.. va roligt.. fast då får jag nog åka till fjällen och hyra eller nått.. va mysigt...synd bara att man förmodligen inte kommer att ha råd med det i år men kanske nästa år.. *hoppas*

Annars har jag äntligen blivit klar och lämnat in mina uppsatser. så det får väl bära eller brista.. fast jag har dock omtenta imorgon.. vet inte hur det kommer att gå.. hoppas att det kommer att gå bättre och att man kan få godkänt på de någongång.. fast tveksam.. har inte hunnit eller tagit mig tid att plugga så mycket till denna heller..*suck*
jag som vill så gärna klara denna kurs ju.. menmen.. bara bita i det sura äpplet och försöka.. kuggar jag igen så får jag väl göra allt i min makt för att klara omtenta nummer 3..haha..

nee man kanske ska ta en dusch och sen krypa ner i soffan och mysa lite.. eller ska man ta ett bad kanske? hmm.. nee får bli en dusch bara.. och försöka att plugga lite till på orden till imorn..

på återseende!
/// T

"Carpe diem"

en sjukt bra låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0