Happy!

weeeii.. jag är så jäkla glad.. fick världens bästa nyhet igår.. jag ska bli faster.. tänk! jag ska bli faster.. helt jäkla underbart... är så himla glad.. i maj är bebisen beräknad.. :)  *fniss*

Annars har helgen bara flytit på och veckan med för den delen.. har dock endel att göra i engelskan men det kommer jag att greja.. idag är jag supertrött men det är smällar man får ta.. hihi.. klart värt det.. och imorse så missa jag bussen så skulle ja ta nästa buss men då gick den senare än jag trodde så det vart ett äventyr att ta sig in till jobbet med bilen idag.. men jag klara det.. bensinen räckte precis.. puhhh. fast nu står den där fint på pakeringen och väntar på att bli tankad..haha.. får inte pengar förs på onsdag men jag har fått tillbaka lite pengar som jag kan hämta ut så då kanske jag kan tanka lite och ta hem bilen på t.ex. tisdag då jag jobbar kväll igen..

Igår efter jobbet så träffa jag syrran och mina syskonbarn och fika lite hemma hos henne sen gick jag direkt till min kompis Anna och hon fixa sig för utgång och bjöd på två cider..va smarrigt.. och jag tog hand om hennes lilla son lucaz.. så söt så.. fniss.. men sen kom barnvakten och hämta honom.. och så kom annas kompis som hon skulle ut med.. och så snacka vi lite och jag hängde me dem till bussen och sen gick jag hem.. men va bara hemma och duscha osv och så gick jag vidare.. *ler*

nee nu ska jag nog försöka flumma vidare tänkte jag och kanske försöka sova lite..haha..

På återseende!
/// T

"Carpe diem"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0